FANDOM

Dark Necrofear
Dark Necrofear LC03
Japońskie imię ダーク・ネクロフィア
Romaji Dāku Nekurofia
Polskie tłumaczenie Mroczny Nekrostrach
Poziom 8 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ Fiend/Effect
Atak i obrona 2200/2800
Kod 31829185
Archetyp/seria Necro
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Dark Necrofear (jap. ダーク・ネクロフィア Dāku Nekurofia) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Cannot be Normal Summoned/Set. Must first be Special Summoned (from your hand) by banishing 3 Fiend-Type monsters from your Graveyard. During the End Phase, if this card was destroyed by an opponent's card this turn (either by battle or by card effect) and sent to the Graveyard while it was a Monster Card in your possession: Target 1 face-up monster your opponent controls; equip this card from the Graveyard to that target. While this card is equipped to a monster by this effect, take control of that monster.

Tłumaczenie Edytuj

Nie może zostać normalnie przyzwany/ustawiony. Musi zostać najpierw specjalnie przyzwany (z twojej ręki) przez zbanowanie 3 potworów typu Fiend z twojego cmentarzyska. Podczas fazy końcowej, gdy ta karta została zniszczona przez kartę przeciwnika podczas tej tury (w walce lub przez efekt karty) i wysłana na cmentarzysko jako karta potwora pozostająca w twoim posiadaniu: wybierz 1 odkrytego potwora kontrolowanego przez przeciwnika; wyposaż ten cel w tę kartę z cmentarzyska. Gdy potwór został wyposażony w tę kartę za pomocą tego efektu, przejmij nad nim kontrolę.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Anime Edytuj

Manga Edytuj

Gry Edytuj

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • francuski: Necrofear des Ténèbres
  • hiszpański: Necrofear Oscuro
  • niemiecki: Dunkle Todesfurcht