FANDOM

Dance Princess of the Nekroz
Dance Princess of the Nekroz SECE
Japońskie imię 影霊衣の舞姫
Kana ネクロスのまいひめ
Romaji Nekurosu no Maihime
Polskie tłumaczenie ang. Księżniczka tańca Nekroz
jap. Księżniczka tańca Nekroszaty
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Water WATER
Typ Spellcaster/Effect
Atak i obrona 1600/800
Kod 52738610
Archetyp/seria Nekroz
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Dance Princess of the Nekroz (jap. 影霊衣の舞姫 Nekurosu no Maihime) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Your opponent cannot activate cards or effects in response to the activation of a "Nekroz" Ritual Spell Card. "Nekroz" Ritual Monsters you control cannot be targeted by an opponent's card effects. If this card is Tributed by a card effect: You can target 1 of your banished "Necroz" monsters, except "Dance Princess of the Nekroz"; add it to your hand. You can only use this effect of "Dance Princess of the Nekroz" once per turn.

Tłumaczenie Edytuj

Twój przeciwnik nie może aktywować kart lub efektów w odpowiedzi na aktywację zaklęcia rytuału "Nekroz". Kontrolowane przez ciebie rytualne potwory "Nekroz" nie mogą stać się celem efektów kart przeciwnika. Jeśli ta karta zostanie poświęcona przez efekt karty: możesz obrać za cel 1 ze swoich zbanowanych potworów "Necroz", oprócz "Dance Princess of the Nekroz"; dodaj go do swojej ręki. Możesz skorzystać z tego efektu "Dance Princess of the Nekroz" tylko raz na turę.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • Ten potwór jest starszą wersją Gishki Emilia - obydwa potwory dzielą ten sam poziom, atrybut, typ, atak i obronę.
  • Tekst tej karty zawiera błąd, zapisując w jednym miejscu archetyp "Nekroz" jako "Necroz".

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • hiszpański: Princesa de la Danza de los Necroz
  • portugalski: Princesa da Dança de Necroz
  • włoski: Principessa Danzante dei Nekroz