Ta karta nie miała jeszcze premiery w TCG i używa nieoficjalnej angielskiej nazwy jako tytułu artykułu.

Crystal Protector
Hogyoku no Shugosha SECE-JP
Japońskie imię 宝玉の守護者
Kana ほうぎょくのしゅごしゃ
Romaji Hōgyoku no Shugosha
Polskie tłumaczenie ang. Kryształowy obrońca
jap. Obrońca klejnotu
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Fire FIRE
Skala wahadła 2 Pendulum Scale
Typ Warrior/Pendulum/Effect
Atak i obrona 1500/1800
Kod 14469229
Archetyp/seria Crystal
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Crystal Protector (jap. 宝玉の守護者 Hōgyoku no Shugosha) – karta potwora OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
Pendulum Effect:
Once per turn, "Crystal Beast" cards, "Rainbow Dragons" and/or "Rainbow Dark Dragons" you control cannot be destroyed by a card effect.
Monster Effect:
During damage calculation (in either player's turn), if a "Crystal Beast" monster you control battles an opponent's monster: You can Tribute this card from your hand or your side of the field; your battling monster's ATK and DEF each become double its original ATK and DEF during that damage calculation only, but it is destroyed at the end of this Damage Step.

Tłumaczenie Edytuj

Efekt wahadła:
Raz na turę, kontrolowane przez ciebie karty "Crystal Beast", karty "Rainbow Dragon" i/lub karty "Rainbow Dark Dragon" nie mogą zostać zniszczone przez efekty kart.
Efekt potwora:
Podczas kalkulacji obrażeń (podczas tury, któregokolwiek z graczy), jeśli kontrolowany przez ciebie potwór "Crystal Beast" walczy z potworem przeciwnika: możesz poświęcić tę kartę ze swojej ręki lub twojej strony pola; atak i obrona twojego walczącego potwora przyjmują wartość jego podwojonego oryginalnego ataku i obrony jedynie na czas tej kalkulacji obrażeń, ale ten potwór zostaje zniszczony na koniec tego kroku obrażeń.

Zestawy Edytuj

OCG

Status Edytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.