FANDOM

Crimson Knight Vampire Bram
Crimson Knight Vampire Bram SHSP
Japońskie imię 紅貴士-ヴァンパイア・ブラム
Kana エーデルリッター-ヴァンパイア・ブラム
Romaji Ēderurittā Vanpaia Buramu
Polskie tłumaczenie ang. Szkarłatny rycerz - Wampir Bram
jap. Szlachetny rycerz - Wampir Bram
Stopień 5 RankRankRankRankRank
Atrybut Dark DARK
Typ Zombie/Xyz/Effect
Atak i obrona 2500/0
Kod 38250531
Archetyp/seria Vampire
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Crimson Knight Vampire Bram (jap. 紅貴士-ヴァンパイア・ブラム Ēderurittā Vanpaia Buramu, "Edelritter - Vampire Bram") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

2 Level 5 Zombie-Type monsters
You can detach 1 Xyz Material from this card, then target 1 monster in your opponent's Graveyard; Special Summon that target to your side of the field, but if you do, but if you do, only that monster can attack for the rest of this turn. You can only use this effect of "Crimson Knight Vampire Bram" once per turn. During the Standby Phase of the next turn after this card you controlled was destroyed by your opponent's card (either by battle or by card effect) and sent to your Graveyard: Special Summon it from the Graveyard in face-up Defense Position.

Tłumaczenie Edytuj

2 potwory Zombie na poziomie 5
Możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty, po czym wybrać 1 potwora z cmentarzyska twojego przeciwnika; przyzwij ten cel na swoją stronę pola, ale gdy to zrobisz, tylko ten potwór może atakować przez resztę tej tury. Możesz skorzystać z tego efektu "Crimson Knight Vampire Bram" tylko raz na turę. Podczas następnej fazy oczekiwania od czasu gdy ta kontrolowana przez ciebie karta została zniszczona przez kartę przeciwnika (w walce lub przez efekt karty) i wysłana na cmentarzysko: specjalnie przyzwij ją z cmentarzyska w odkrytej pozycji obronnej.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • Bram to nawiązanie do Brama Stokera, autora Draculi.

Status Edytuj