FANDOM

Clear Wing Synchro Dragon
Clear Wing Synchro Dragon CROS
Japońskie imię クリアウィング・シンクロ・ドラゴン
Romaji Kuria Wingu Shinkuro Doragon
Polskie tłumaczenie Synchroniczny smok przeźroczystego skrzydła
Poziom 7 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Wind WIND
Typ Dragon/Synchro/Effect
Atak i obrona 2500/2000
Kod 82044279
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Clear Wing Synchro Dragon (jap. クリアウィング・シンクロ・ドラゴン Kuria Wingu Shinkuro Doragon) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

1 Tuner + 1 or more non-Tuner monsters
Once per turn, during either player's turn, when another Level 5 or higher monster activates its effect: You can negate the activation, and if you do, destroy it. Once per turn, during either player's turn, when a monster effect is activated that targets exactly 1 Level 5 or higher monster on the field (and no other cards): You can negate the activation, and if you do, destroy it. If this card's effect destroys a monster, this card gains ATK equal to the destroyed monster's original ATK until the end of this turn.

Tłumaczenie Edytuj

1 tuner + 1 lub więcej potworów niebędących tunerami
Raz na turę, podczas tury, któregokolwiek z graczy, gdy inny potwór na poziomie 5 lub wyższym aktywuje swój efekt: możesz anulować aktywację i gdy to zrobisz, zniszcz go. Raz na turę, podczas tury, któregokolwiek z graczy, gdy zostanie aktywowany efekt potwora, który obiera za cel dokładnie 1 znajdującego się na polu potwora na poziomie 5 lub wyższym (i żadną inną kartę): możesz anulować aktywację i gdy to zrobisz, zniszcz go. Gdy efekt tej karty zniszczy potwora, ta karta zyskuje atak równy oryginalnemu atakowi zniszczonego potwora do czasu zakończenia tej tury.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Anime Edytuj

Status Edytuj