FANDOM

Ten artykuł dotyczy zdolności. Jeśli szukasz piosenki, zerknij tutaj: Clear Mind (piosenka).

W anime Yu-Gi-Oh! 5D's, Clear Mind (ang. Czysty Umysł) jest zdolnością kontrolowania Ener-D z własnym sercem. Osiągnięcie stanu Czystego Umysłu jest wymagane, by wywołać Akcel-Synchro-Przyzwanie. W zdubbingowanym anime, jest również znane jako Perfekcyjna Synchronizacja.

Czysty Umysł został po raz pierwszy wykonany przez Bruno w 74 odcinku.

WymaganiaEdytuj

Jedną z trzech wymagań do osiągnięcia Czystego Umysłu jest prędkość, pokazane to było jako fakt, że można to wykonać jedynie w Turbo Pojedynku. W jednym przypadku, Primo był w stanie zablokować to wymaganie nakazując swoim sługusom Diablo otoczyć przeciwnika, powstrzymując go przed przyspieszeniem.

Drugim wymaganiem do Czystego Umysłu jest to, że umysł użytkownika musi być czysty, psychologicznie mówiąc. Użytkownik musi uwolnić się ze wszystkich negatywnych myśli i zarówno z umysłu jak i z serca, i musi zachować skupienie w walce i nic więcej. Bruno pokazał że jest zdolny do tego, kiedy był w stanie jechać prosto przez ścianę ognia nawet bez zawahania. Yusei nie był w stanie tego osiągnąć za pierwszym razem, jak próbował wykonać Akcel-Synchro-Przyzwanie, ze względu na rozpraszające go szyderstwo Primo o Zero Reverse.

W wielu przypadkach, Yusei był w stanie osiągnąć Czysty Umysł, używając mocy Szkarłatnego Smoka do tego, nawet jeśli jego umysł nie był całkowicie czysty. Był w stanie sukcesywnie osiągnąć Czysty Umysł bez pomocy Szkarłatnego Smoka w jednym przypadku, kiedy się pojedynkował przeciwko Taro.

Według Z-one'a, trzecim i ostatnim wymaganiem jest po prostu karta, która ma moc do wykonania Akcel-Synchro-Przyzwania.

Top Clear MindEdytuj

Top Clear Mind (ang: Szczytowy Jasny Umysł) to zwiększona wersja Czystego Umysłu, pierwszy raz ujawniona i wykonana przez Antinomy podczas jego drugiego pojedynku przeciwko Yusei'owi w odcinku 144.

Over Top Clear MindEdytuj

Over Top Clear Mind (ang: Ponad-Szczytowy Czysty Umysł) jest najwyższą znaną ewolucją Czystego Umysłu, znacznie przewyższająca Szczytowy Czysty Umysł.

Ten artykuł wymaga rozbudowania. Pomóż Yu-Gi-Oh! Wiki, dodając brakujące informacje.