FANDOM

Cir, Malebranche of the Burning Abyss
Cir Malebranche of the Burning Abyss DUEA
Japońskie imię 彼岸の悪鬼 ガトルホッグ
Kana ひがんのあっき ガトルホッグ
Romaji Higan no Akki Gatoruhoggu
Polskie tłumaczenie ang. Cir, Malebranche Płonącej Otchłani
jap. Guttlehog, Malebranche Zaświatów
Poziom 3 LevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ Fiend/Effect
Atak i obrona 1600/1200
Kod Nieznany
Archetyp/seria Burning Abyss
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Cir, Malebranche of the Burning Abyss (jap. 彼岸の悪鬼 ガトルホッグ Higan no Akki Gatoruhoggu) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

If you control a monster that is not a "Burning Abyss" monster, destroy this card. You can only use 1 of the following effects of "Cir, Malebranche of the Burning Abyss" per turn, and only once that turn.
● If you control no Spell/Trap Cards: You can Special Summon this card from your hand.
● If this card is sent to the Graveyard: You can target 1 "Burning Abyss" monster in your Graveyard, except "Cir, Malebranche of the Burning Abyss"; Special Summon it.

Tłumaczenie Edytuj

Gdy kontrolujesz potwora innego niż "Burning Abyss", zniszcz tę kartę. Możesz użyć 1 z efektów "Cir, Malebranche of the Burning Abyss" na turę i tylko raz podczas tej tury.
● Jeśli nie kontrolujesz żadnych kart zaklęć/pułapek: możesz specjalnie przyzwać tę kartę ze swojej ręki.
● Gdy ta karta zostanie wysłana na cmentarzysko: możesz obrać za cel 1 potwora "Burning Abyss" na swoim cmentarzysku, oprócz "Cir, Malebranche of the Burning Abyss"; specjalnie przyzwij ten cel.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

  • Ten potwór bazuje na Ciriatto, członku "Malebranche" (dosł. Złe Szpony), grupy 12 demonów z Boskiej Komedii Dantego.

Status Edytuj