FANDOM

Chronomaly Nebra Disk
Chronomaly Nebra Disk WSUP
Japońskie imię 先史遺産ネブラ・ディスク
Kana オーパーツネブラ・ディスク
Romaji Ōpātsu Nebura Disuku
Polskie tłumaczenie ang. Chronomalia - Dysk z Nebry
jap. OOPArts - Dysk z Nebry
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Light LIGHT
Typ Machine/Effect
Atak i obrona 1800/1500
Kod 24861088
Archetyp/seria Chronomaly
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Chronomaly Nebra Disk (jap. 先史遺産ネブラ・ディスク Ōpātsu Nebura Disuku, "OOPArts - Nebra Disk") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

When this card is Normal Summoned: You can add 1 "Chronomaly" card from your Deck to your hand, except "Chronomaly Nebra Disk". If this card is in the Graveyard and all monsters you control are "Chronomaly" monsters (min. 1): You can Special Summon this card in Defense Position. You cannot activate cards or effects the turn you activate this effect, except "Chronomaly" cards and effects. You can only use 1 "Chronomaly Nebra Disk" effect per turn, and only once that turn.

Tłumaczenie Edytuj

Gdy ta karta zostanie normalnie przyzwana: możesz dodać 1 kartę "Chronomaly" ze swojej talii do swojej ręki, poza "Chronomaly Nebra Disk". Gdy ta karta znajduje się na cmentarzysku, a wszystkie kontrolowane przez ciebie potwory to potwory "Chronomaly" (min. 1): możesz specjalnie przyzwać tę kartę w pozycji obronnej. Nie możesz aktywować kart lub efektów podczas tury, w której aktywowałeś ten efekt, nie licząc kart i efektów "Chronomaly". Możesz skorzystać tylko z 1 efektu "Chronomaly Nebra Disk" na turę i tylko raz podczas tej tury.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Ciekawostki Edytuj

Status Edytuj