FANDOM

Chosen of Zefra

セフィラの聖選士 Sephira no Seisenshi

Chosen of Zefra CROS
Kana セフィラのせいせんし
Romanizacja nazwy Sefira no Seisenshi
Tłumaczenie nazwy ang. Wybrańcy Zefra
jap. Przymierze Sephira
Rodzaj karty Trap icon TRAP CARD
Właściwość karty Continuous Continuous Trap
Prędkość 2
Kod 98076754
Tekst karty
This card gains these effects depending on the number of face-up "Zefra" monsters with different names in your Extra Deck.

● 3 or more: Monsters you control gain 100 ATK for each face-up monster in any Extra Deck.
● 5 or more: Monsters you control cannot be destroyed by an opponent's card effects.
● 8 or more: Monsters you control cannot be targeted by an opponent's card effects.
● 10: You can send this card to the Graveyard; shuffle all cards from your opponent's hand, field, and Graveyard into the Deck.

Tłumaczenie
Ta karta zyskuje następujące efekty w zależności od liczby odkrytych potworów "Zefra" o różnych imionach, znajdujących się w twojej dodatkowej talii.

● 3 lub więcej: kontrolowane przez ciebie potwory zyskują 100 punktów ataku za każdego odkrytego potwora w twojej dodatkowej talii.
● 5 lub więcej: kontrolowane przez ciebie potwory nie mogą zostać zniszczone przez efekty kart przeciwnika.
● 8 lub więcej: kontrolowane przez ciebie potwory nie mogą zostać obrane za cel efektów kart przeciwnika.
● 10: możesz wysłać tę kartę na cmentarzysko; wtasuj wszystkie karty z ręki, pola i cmentarzyska przeciwnika do talii.

Zestawy
Ciekawostki
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata