FANDOM

Chiwen, Light of the Yang Zing
Chiwen Light of the Yang Zing DUEA
Japońskie imię 光竜星-リフン
Kana こうりゅうせい-リフン
Romaji Kōryūsei - Rifun
Polskie tłumaczenie ang. Chiwen, światło Yang Zing
jap. Smocza Kometa światła, Liwen
Poziom 1 Level
Atrybut Light LIGHT
Typ Wyrm/Tuner/Effect
Atak i obrona 0/0
Kod 61488417
Archetyp/seria Yang Zing
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Chiwen, Light of the Yang Zing (jap. 光竜星-リフン Kōryūsei - Rifun, "Kōryūsei - Liwen") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

When this card you control is destroyed by battle or card effect and sent to your Graveyard: You can Special Summon 1 "Yang Zing" monster from your Deck, except "Chiwen, Light of the Yang Zing". When a "Yang Zing" monster(s) you control is destroyed by battle or card effect and sent to the Graveyard, while this card is in the Graveyard: You can Special Summon this card, and if you do, banish it when it leaves the field. You can only use 1 "Chiwen, Light of the Yang Zing" effect per turn, and only once that turn.

Tłumaczenie Edytuj

Gdy ta kontrolowana przez ciebie karta zostanie zniszczona w walce lub przez efekt karty i wysłana na twoje cmentarzysko: możesz specjalnie przyzwać 1 potwora "Yang Zing" ze swojej talii w pozycji obronnej, oprócz "Chiwen, Light of the Yang Zing". Gdy kontrolowany przez ciebie potwór/y "Yang Zing" zostaną zniszczone w walce i wysłane na cmentarzysko, podczas gdy ta karta znajduje się na cmentarzysku: możesz specjalnie przyzwać tę kartę i gdy to zrobisz, zbanuj ją gdy opuści pole. Możesz skorzystać tylko z 1 efektu "Chiwen, Light of the Yang Zing" na turę i tylko raz podczas tej tury.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • koreański: 광룡성-리훈