FANDOM

Chaofeng, Phantom of the Yang Zing
Chaofeng Phantom of the Yang Zing CROS
Japońskie imię 幻竜星-チョウホウ
Kana げんりゅうせい-チョウホウ
Romaji Genryūsei - Chōhō
Polskie tłumaczenie ang. Chaofeng, widmo Yang Zing
jap. Chōhō, widmowa Smocza Kometa
Poziom 9 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Light LIGHT
Typ Wyrm/Synchro/Effect
Atak i obrona 2800/2200
Kod 19048328
Archetyp/seria Yang Zing
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Chaofeng, Phantom of the Yang Zing (jap. 幻竜星-チョウホウ Genryūsei - Chōhō) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

1 Tuner + 1 or more non-Tuner monsters
While this Synchro Summoned card is on the field, your opponent cannot activate effects of monsters with the same original Attribute(s) as the "Yang Zing" monster(s) used for the Synchro Summon of this card. When this Synchro Summoned card is destroyed by battle or card effect and sent to the Graveyard: You can add 1 Tuner monster from your Deck to your hand. Once per turn, when a monster(s) your opponent controls is destroyed by battle or card effect: You can Special Summon 1 Wyrm-Type monster from your Deck, in Defense Position, whose original Attribute matches the original Attribute that 1 of those destroyed monsters had on the field.

Tłumaczenie Edytuj

1 tuner + 1 lub więcej potworów niebędących tunerami
Dopóki ta synchronicznie przyzwana karta znajduje się na polu, twój przeciwnik nie może aktywować efektów potworów o tym samym oryginalnym atrybucie/atrybutach co potwór/y "Yang Zing" użyte do synchronicznego przyzwania tej karty. Gdy ta synchronicznie przyzwana karta zostanie zniszczona w walce lub przez efekt karty i wysłana na cmentarzysko: możesz dodać do swojej ręki 1 tunera ze swojej talii. Raz na turę, gdy kontrolowany przez twojego przeciwnika potwór/y zostaną zniszczone w walce lub przez efekt karty: możesz specjalnie przyzwać w pozycji obrony 1 potwora typu Wyrm z twojej talii, którego oryginalny atrybut jest taki sam jaki miał na polu 1 z tamtych zniszczonych potworów.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Anime Edytuj

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • francuski: Chaofeng, Fantôme du Yang Zing
  • hiszpański: Chaofeng, Fantasma de los Yang Zing
  • koreański: 환룡성-쵸호우
  • niemiecki: Chaofeng, Phantom des Yang Zing
  • portugalski: Chaofeng, o Fantasma de Yang Zing
  • włoski: Chaofeng, Fantasma dello Yang Zing