FANDOM

Calcab, Malebranche of the Burning Abyss
Calcab Malebranche of the Burning Abyss NECH
Japońskie imię 彼岸の悪鬼 ハックルスパー
Kana ひがんのあっき ハックルスパー
Romaji Higan no Akki Hakkurusupā
Polskie tłumaczenie ang. Calcab, Malebranche Płonącej Otchłani
jap. Hacklespur, Malebranche Zaświatów
Poziom 3 LevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ Fiend/Effect
Atak i obrona 1400/0
Kod 73213494
Archetyp/seria Burning Abyss
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Calcab, Malebranche of the Burning Abyss (jap. 彼岸の悪鬼 ハックルスパー Higan no Akki Hakkurusupā) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

If you control a monster that is not a "Burning Abyss" monster, destroy this card. You can only use 1 of the following effects of "Calcab, Malebranche of the Burning Abyss" per turn, and only once that turn.
● If you control no Spell/Trap Cards: You can Special Summon this card from your hand.
● If this card is sent to the Graveyard: You can target 1 Set Spell/Trap Card on the field; return that target to the hand.

Tłumaczenie Edytuj

Gdy kontrolujesz potwora innego niż "Burning Abyss", zniszcz tę kartę. Możesz użyć 1 z efektów "Calcab, Malebranche of the Burning Abyss" na turę i tylko raz podczas tej tury.
● Jeśli nie kontrolujesz żadnych kart zaklęć/pułapek: możesz specjalnie przyzwać tę kartę ze swojej ręki.
● Jeśli ta karta zostanie wysłana na cmentarzysko: możesz obrać za cel 1 ustawioną kartę zaklęcia/pułapki na polu; przywróć ten cel do ręki.

Zestawy Edytuj

TCG

{{Zestawy|OCG|

Ciekawostki Edytuj

  • Ten potwór bazuje na Calcabrina, członku "Malebranche" (dosł. Złe Szpony), grupy 12 demonów z Boskiej Komedii Dantego.

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • francuski: Calcab, Malebranche des Abysses Ardents
  • włoski: Calcab, Malebranche dell'Abisso Bruciante