FANDOM

Afterglow

アフター・グロー

Afterglow-TF06-JP
Romanizacja nazwy Afutā Gurō
Tłumaczenie nazwy Poświata
Rodzaj karty Spell icon SPELL CARD
Właściwość karty Normal Normal Spell
Prędkość 1
Tekst karty

Remove from play all "Afterglow" in your Deck. Then, shuffle this card into the Deck. During the next Draw Phase, if you draw this card that was added to your Deck by its own effect, you can inflict 4000 damage to your opponent's Life Points.

Shuffle this card into the Deck. During your next Draw Phase, reveal your normal draw, and if it is "Afterglow", inflict 8000 damage to your opponent.

Tłumaczenie

Usuń z gry wszystkie karty "Afterglow" z twojej Talii. Potem włóż tą kartę do Talii i ją potasuj. Podczas następnej Fazy Ciągnięcia, jeśli dobrałeś tą kartę, która została dodana do twojej Talii przez własny efekt, możesz zadać Punktom Życia przeciwnika 4000 punktów obrażeń.

Włóż ta kartę do Talii i ją potasuj. Podczas twojej następnej Fazy Ciągnięcia, ujawnij twoje normalne dobranie, a jeśli dobraną kartą jest ta "Afterglow", zadaj przeciwnikowi 8000 punktów obrażeń.

Debiut w anime
TCG/OCG
  • Ta karta nie miała jeszcze premiery w TCG/OCG
Gry
Ciekawostki
  • Obraz przedstawia ruiny miasta i wbity w ziemię miecz, co może symbolizować zniszczoną przyszłość z linii czasu Z-one'a, a także Aporii, Antimony oraz Paradoxa, choć z drugiej strony może oznaczać nieciekawą sytuację gracza. Zaś promień światła symbolizuje nadzieję oraz szansę na przetrwanie.
  • Ta karta wydaje się być symbolem "Dobrania przeznaczenia" (Destiny Draw) - czyli chwili, kiedy gracz liczy, że dobierze kartę, która zazwyczaj odwraca sytuację na jego korzyść lub może zakończyć jego pojedynek zwycięstwem.
Więcej
Galeria