FANDOM

Infinity archetype

Aporia z "Mekanikle" (pośrodku),"Granelem", "Wiselem" i "Skielem" (z lewej do prawej).

"" lub "Infinity" (インフィニティ Infiniti, z ang. Nieskończoność) jest archetypem kart anty-Synchro używanych przez Aporie i jego wcielenia w anime Yu-Gi-Oh! 5D's i w grach wideo Yu-Gi-Oh! Tag Force. Wszystkie te karty należą do archetypów "Meklord" i "Meklord Emperor". Wszyscy mają na końcu swoich nazw znak "∞", choć zostały one usunięte z TCG. Ten archetyp zawiera wszystkie potwory z serii "Top", "Attack", "Carrier", "Guard", "Wisel", "Skiel" i "Granel", razem z innymi członkami serii i kartami wspomagającymi, lecz są one obecne tylko w anime i w grach wideo. Odpowiednikiem tego archetypu w OCG/TCG jest "Meklord Emperor".

ProjektEdytuj

WyglądEdytuj

Te potwory są złożone z komponentów archetypów "Top", "Attack", "Carrier" i "Guard". Te potwory mają kolor, który odpowiada ich przynależności. "Wisel" jest srebrny, "Skiel" jest szafirowy, "Granel" jest złoty, a "Mekanikle" jest platynowy. Są rozpoznawani poprzez przypominający atom rdzeń wewnątrz symbolu ∞ na klacie piersiowej.

EtymologiaEdytuj

Symbol jest abstrakcyjnym pojęciem opisującym coś bez jakichkolwiek ograniczeń i jest istotne w wielu dziedzinach głównie z matematyki i fizyki.