FANDOM

Świat Astral

Świat Astral

Świat Astral (jap. アストラル世界 Asutoraru Sekai) to energetyczny plan egzystencji występujący w Yu-Gi-Oh! ZEXAL. Główny adwersarz Świata Barian, jest w nim trakcie wojny ciągnącej się od wielu lat. Wolą Astral jest Eliphas. Postać o tym samym imieniu jest wysłannikiem tego świata, którego misją jest anihilacja Barian.

StrukturaEdytuj

Z zewnątrz, Astral przypomina lazurową galaktykę spiralną. Niewiele geografii tego świata zostało obecnie ujawnionej, oprócz szerokiego morza.

HistoriaEdytuj

Świat Astral2

Morze Świata Astral

Lata przed wydarzeniami z anime, Kazuma Tsukumo trafił do Świata Astral i zdobył mistyczny artefakt znany jako Królewski Klucz. Jakiś czas potem, podczas poszukiwania wrót do innych światów, Kazuma został uwięziony w Świecie Astral na skutek zdrady jego przyjaciela, Dr. Fakera. Klucz dostał się w spadku jego synowi, Yumie. Zdrajca zawarł pakt z Vectorem - jednym z Siedmiu Cesarzy Barian i zobowiązał się zdobyć karty Numbers. Zbudował także maszynerię nieustannie bombardującą Świat Astral za pomocą bomb stworzonych z odpadków i wystrzeliwanych za pomocą mocy Haruto. Kazuma wysłał Astrala do świata ludzi, do swojego syna. Gdy Astral przekroczył Bramę, stracił pamięć i jego wspomnienia rozpadły się na 100 kart znanych jako "Numbers". Za każdym razem gdy Astral zdobywał jeden z "Numerów", część jego pamięci wracała. Po zdobyciu Number 34: Terror-Byte, Astral przypomniał sobie skąd pochodzi. Ostatecznie Yuma i Astral podjęli się walki z Barian. Astral przypomniał sobie w końcu, że jego misją jest zniszczenie Barian i zdobycie boskiej karty "Numeron Code" zanim zrobią to wrogowie. Kazuma zostawił wiadomość dla Yumy i pozostałych - zalecił im odszukanie siedmiu legendarnych "Numerów" rozrzuconych po różnych świątyniach. W każdej z nich, Kazuma zostawiał monetę zbudowaną z minerału Astrite. Kiedy Astral stracił moc w walce z Dark Mist, Yuma postanowił wkroczyć do Świata Astral i odnaleźć go. Pomogli mu w tym Kaito oraz V. Spotkał tam boga Świata Astral, Eliphasa.

Wojna z Światem BarianEdytuj

Główny artykuł: Wojna pomiędzy Światem Astral i Barian